SERVICE ÎN PARTENERIAT

 

 

În cei peste 20 de ani de activitate, SPI a creat o rețea de service națională prin intermediul căreia fiecare utilizator de echipament distribuit de SPI în România poate beneficia de servicii tehnice specifice perioadei de garanție în mod gratuit sau orice alt serviciu extragaranție în perioada de garanție sau după aceasta pe toata durata de viață a echipamentului.

Serviciile gratuite în garanție pentru utilizatori sunt:

-          Punerea în funcțiune și service-ul pentru centralele pe gaz și electrice;

-         Deplasarea, punerea în funcțiune, service pentru cazanele pe combustibil solid, cazane și arzătoare pe peleți;

-         Piese de schimb originale pentru defecțiuni acoperite de garanție;

Servicii contra cost la cererea utilizatorului asigurate de partenerii de service:

-          Revizii periodice;

-          Reparații extragaranție (chiar și în perioada de garanție) – cauzate de factori exteriori;

-          Autorizări ISCIR: AF/VTP (la prima pornire sau periodice);

-          Piese de schimb originale;

-          Orice alta intervenție care intră în competența unității de service;

Atenție:

Toate produsele distribuite de Secpral Pro Instalații pentru care sunt asigurate serviciile sus-menționate, sunt însoțite de Certificate de garanție personalizate cu antet SPI respectiv ștampila SPI.

Linkuri utile:

Pentru orice neclaritate sau problemă legată de echipamentul dumneavoastră, colegii nostri vă stau la dispoziție răspunzându-vă la solicitările trimise la adresa:

sesizari@secpralpro.ro